Kiwanisdiner 2024

Fijn eten, netwerken en het goede doel steunen tijdens dit benefiet etentje.

Kiwanis Walcheren is met ruim 20 leden een actieve en bevlogen afdeling. Elk jaar zetten wij een groep jongeren en kinderen in het zonnetje met activiteiten en donaties. Om geld in te zamelen wordt dit jaar het “Kiwanis walkingdinner” georganiseerd in de Timmerfabriek in Vlissingen. Zij stelt haar sfeervolle restaurant en lobby beschikbaar.

Dit jaar gaat de opbrengst van het diner naar verborgen armoede bij kinderen van basisscholen op Walcheren. Hiervoor dragen wij bij aan de acties van Archipelscholen ter bestrijding van armoede, zoals ontbijt en lunch op school. Ook dragen wij bij aan de Stichting Humanitas die het Kindervakantiekamp Zeeland organiseert.

U wordt er van harte voor uitgenodigd.

Vorig jaar werd er 6000 euro opgehaald om de speeltuin in het Scheldekwartier in Vlissingen en de natuurspeeltuin in Middelburg te steunen. Voor 150 euro heeft u een sterwaardig zes gangen diner en steunt u beide goede doelen.

Wilt u aanwezig zijn op 21 maart reserveer dan nu via walcheren@kiwanis.nl

Wij kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen op het “Kiwanis walkingdinner”